środa, 26 lutego 2014

Oszuści w klubie cocomo

odpowiedz do komentarzy pod moja wiadomością , pamiętam, że kupowałem drinka sexy i pamiętam też , że kupowałem tylko drinki . To, ze byłem w stanie w jakim byłem nie uprawnia kelnerki do nabijania sobie czego jej się podoba! tym bardziej dziwne że w momencie kiedy skasowała sobie 699 zł miałem o 2 zł więcej na koncie .Zapewne próbowała najpierw nabić większe kwoty . 




Dobrze, że nie miałem więcej bo obojętnie ile bym miał zostałbym wyczyszczony do zera. Wystarczy wejśc na to forumhttp://www.tripadvisor.co.uk/ShowTopic-g274735-i5589-k6389371-Cocomo_Club_Sopot_Card_Scam_Fraud_Gdansk-Sopot_Pomerania_Province_Northern_Poland.html . Drinki kupiłem, bo chciałem, i pewnie jeszcze nie raz bym kupił a tak pozostał niesmak i rozczarowanie tym co się tam dzieje
Cocomo Club Sopot Card Scam / Fraud Gdansk - Sopot Message Board - TripAdvisor
www.tripadvisor.co.uk
My friends and I recently visited Gdansk and went out in Sopot. It was a lad’s weekend and as lads do we ended up in a strip / lap dancing club called Cocomo Club Sopot. Two of us used our debit cards in the club for a small genuine transaction. On...

2 komentarze:

  1. Byłem w klubie cocomo nie raz i nigdy mi sie nie zdarzyło zebym został oszukany. Wydawalem po 500 zł albo mniej albo wiecej i zawsze kelnerka mi pokazywala kwote nabijana przez nia, sprawdzajac na 2 dzien wszystko się zgadzało. Wiec jakie oszustwo?? Myślę ze panowie za duzo wypili i nie pamietają po prostu ze stawiaja dziewczyny np szampana... Ale to nie wina dziewczyn tylko nie umiarkowanego picia panów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie. W ich toku myslenia powinnismy zamknac wszystkie knajpy gdzie sprzedaja alkohol i najlepiej rowniez sklepy..., bo przeciez nie jedni budza sie rano z sumieniem zadluzenia kart kredytowych, nie tylko po wizycie w cocomo. Najpierw trzeba sie nauczyc pic..., a druga kwestia to 'ego' bo nie jednemu sie uruchamia 'jak ja nie moge, to kto''

    OdpowiedzUsuń